erik grönwall! (LLLLL)

hej bloggen.

jag tar inte åt mig allt du komenterar på min blogg. om du nu tror det.
ska du bara komentera massa onödiga saker så strunta i det.
och läs inte min blogg om du nu tycker så, men om du endå måste göra det, strunta i att komentera isf. det är bara jobbigt, men som sagt tar jag inte åt mig, för det har jag lärt mig att jag defenitivt inte ska göra. det är kul att andra har åsikter om mig, men nej ni kan inte sabba mitt självförtroende. :)  bara så att du vet.

okejj, det var det.
blogg.se dampar hela tiden :o
inte kul.
när man skriver tar det åratal för bokstäverna att komma upp, och när man loggar in är det värsta feta symbolerna, + att det tar typ 12 år att logga in ;oooooo
usch på det.

men nu till någon annan sak ! :)
mamma kom hem med skivan jag ville ha ! :)
ERIK GRÖNWALL! <333333333333333333333333
ÄLSKAAAAAAAAAAAAA!<33333333333333333333333333333333333333333

tack för den ! :)

ehm, imon är det lördag, och då blir det att åka till kusin.
hennes pappa fyllde år i onsdags tror jag, så vi åker dit imon och hälsa på.


nu kommer pappa hem så ska sluta skriva.
ha det bra! (:
puss.



Kommentarer
Postat av: Josan

Det var bra skrivet låt ingen sätta sig på dig, de som skriver sånt skit har inget självförtroende. Inget att bry sig du vet vad du gör och det gör du bra Moa älskar dig. Josan

2010-01-30 @ 08:50:14
URL: http://josan-josansblogg.blogspot.com/
Postat av: Marion tror jaaah ?!?

Ses idaaah :D:D



jag + mamma = bakat :D:D <3

2010-01-30 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0