usch på blogg.se.

Godmorgon bloggen.

Mitt inlägg igår blev ju ganska långt som ni märkte..
blogg.se dampar såklart fortfarande. och det är inget jag tycker om..
Ska man tillexempel göra texten fetstilt så går det inte ...


Just nu sitter jag och lyssnar på massa Michael Jackson låtar, älskaaa!<33
igår satt jag hela kvällen och spelade sims 3 för att jag inte hade något annt att göra. kollade på "lets dance" och den nya komediserien "solsidan" , kulkul :)

Som jag skrev i mitt inlägg igår så ska jag till min kusin idag och fika eller något. men jag känner att jag inte orkar.. men ja, jag måste ju ...

Agneta Sjödin åkte ut från "lets dance" igår, hon var faktiskt ganska duktig men eftersom att det stod mellan Elin Kling och henne så skulle Elin vara kvar. Och hon blev kvar ! :)
Vem tyckte ni skulle åka ut?

Ska städa och sånt på rummet nu så ska sluta skriva..

Puss.

 


Kommentarer
Postat av: Marion tror jaaah ?!?

Rabih skulle ut!! Ueewwww på honnom :D<33

2010-01-30 @ 12:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0