tjejkväll hos emelie (L)

chacha bloggen.

hur är läget idag då?
hos mig är det skitbra liksom :)'

vaknade med elin vid halv 12-12
tittade lite på tv, sen tyo gjorde elin v sig och jag satt vid datan
bestämde med emelie att hon skulle komma över så jag fixade mig
sen ut, ner till affären handla chips och läsk, sen stack vi till mini, tittade på film :)
mysmys (a)
sen drog man hem och sitta vid datan, sen kom emelie med goda nyheter att vi skulle sova hos henne så det blev att raffsa ihop lite grejjer som är bra och ha, men så klart så klantig jag är så glömmer man tandborsten..
ja och nu sitter man här har precis tvättat bort ansiktsmasken.

ja, det blir väll att titta film och sitta vid datan ikväll/inatt
imon blir det att träffa mini och oskar (a) myyyyyyyyyyyys.

men orkar typ inte skriva mer.

puss M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0