helgen

hejhej.

har inte bloggat på länge. men tillochmed jag har andra saker att göra.
i fredags fyllde farbror 35 och Sandra hade fixat ett överraskningskalas för honom. det blev riktigt lyckat :)
sov i Sandras lägenhet till lördag, sen stannade jag och syrran över till söndag.
på lördag gick vi på Entré och kollade på "det regnar köttbullar" i 3D. faktiskt ganska rolig :)
sen typ på söndagen  när vi skulle åka hem gick vi in på center syd och lite sånt. stack ut med emelie ett tag efter jag hade käkat och lite sånt.
idag var det ju skolan och sånt. Rebecca hängde med mig hem och vi stcka typ ut och träffade hennes pojkvän och mini. kulkul.

men nu orkar jag inte skriva mer.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0