linnea & rebecca ;*

hey hey bloggen.
just nu är bloggen ett stor stöd för mig. jag vet att några läser den och ja dom får gärna veta.
det har hänt så mycket på sista tiden och jag orkar inte gå med detta längre. det finns bara några få som jag verkligen litar på och dom är ett väldigt stor stöd för mig, och jag älskar dom sjukt mycket.
tänkte skriva om två av dom nu;

linnea magnusson
ja vad ska man skriva, vi har känt varandra i snart nio år, dom åren har varit bäst.
vi gled ifrån varandra ett tag men vi hittade varandra igen.
vi har många minnen tillsammans tillexempel när vi var sjukt små och satt i lektältet med emmie och sutthida. :D
och jag finns för dig 24/7!
du är ett väldigt stor stöd för mig och jag älskar dig sjukt mycket!<33333333333

rebecca sandèn
vi har känt varandra sen vi började skolan och fick reda på att min mamma och din pappa hade gått i samma klass. du har det jobbigt just nu och jag gör vad jag kan för att du ska klara av att gå igenom det här, jag finns här 24/7, det vet du. vi har alltid varit kompisar bråkat några få gånger och dom få gångerna har det varit mest tjafs.
vi har många minnen tillsammans tillexempel när det var halloweenfest i lekis och vi hade likadana häxklänningar och din blåtira på lucia :D
men du ska veta att jag älskar dig!<333


imorgon blir det bio med linnea, michael jackson's - this is it. dom säger att den är jättebra så vi får väll se.
blir väll stan innan och ja TASTY HOUSE!   godisgodisgodisgodis!



har inte så mycket mer att skriva.

jag älskar er mamma, pappa och emmie!

xoxo moa



http://www.youtube.com/watch?v=goNL3xexWZw&feature=related







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0