sämst uppdatering..

chachaa bloggen.

ursäkta för sämst uppdatering.
ska bli bättre..
ehm, idag har det inte hänt särskillt mycket.
gick upp vid tio halv elva, käka frukost, sen upp datan ett tag, sen duschen, efter duschen blev det att göra v sig, sen datan till halv sex, då det var dax att åka till kusinen med familj och dricka glögg. sen typ hem vid kvart över åtta eller något. och nu sitter man här, har precis tvättat av mig ALLT smink. ser ut som helvetet själv...
men jaja ska ju bara sova sen..
men nu orkar jag inte skriva mer för har ingenting att skriva, men det kommer lite bilder.

puss M






lite nya bilder från webcameran.





lekte lite med kameran. men det blev bara tre bilder eftersom att kameran la av ;oo





tomten? jag har väll varit snäll i år? (aa'
okej, jag är alltid snäll och söt (aa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0