2009 har varit bra med 2010 kommer vara bättre.

shoo bloggen :)

är faktiskt ganska glad idag eftersom att jag är frisk igen :)
känns helt klar bäst .
ver och shoppa med mamma och syrran idag, fett kul liksom.
köpte sminkborttagning, trosor och bh till imon så att det passar under min klänning som jag fick i julklapp av min farfar och hans fru. väldigt fin faktiskt :)
nyår imon, gud vad tiden har gått fort kändes som om det var början på 2009 igår :o.
men liksom har ju inte vait ute på hela vecka så vet inte liksom hur det är i byn och sånt.
brukar vara ganska "förstört" vid den här tiden på året..
just nu smäller dom raketer utanför mitt hus och jag har typ mitt fönster ut mot gatan där dom smäller, men dom har smällt hela veckan så jag har vant mig.


2009 har varit bra men 2010 kommer att vara bättre.

nog om allt det.
vill göra något med mitt hår men vet faktiskt inte vad.
vill färga och klippa det.
antingen ljusbrunt med blonda slingor eller mörkblondt med ljusbruna slingor.
får se vilket mamma går med på..


imon blir det att kusin med familj kommer hit och firar nyår med oss :)
blir kanske ut snabbt och träffa min sötnos (a)
har inte träffat han på hela veckan :(
fast vi får se hur det blir med det eftersom att kusin måste med och sånt.
blir lite femkamp med singstar och wii bland annat, kulkul :)


borde sortera ut lite gammalt smink, mascara m.m
har så mycket saker jag itne använder.
ska faktiskt ge syrran några skivor som jag inte lyssnar på, lyssnar faktiskt inte på så mycket skivor, har ju spotify nu och pappa vara så snäll igår och fixade så att jag kunde höra på spotify genom mitt surrondljud så har riktig bas och sånt nu :)
mamma klagar när jag lyssnar för högt och när jag har basen igång men wtf jag bryr mig inte :)
jag bara älskar erik grönwall, har nog lyssnat på hans låtar 1000000ggr på varje låt men så är det ju :)


blev lite längre uppdatering idag men jag kände att jag faktiskt behövde skriva av mig nu när jag är så dålig på att uppdatera..
men det ska det bli ändring på!
har ju faktiskt jullov nu så jag har ju faktiskt tid att uppdatera :)
kan jag kolla andras bloggar så kan jag väll uppdatera min egna blogg, eller? :p

ska bara ladda upp några bilder sen ska jag faktiskt klicka på spara & publicera-knappen.

puss M.


sakerna jag handlade.


min älskade plattång och hårfön, såklart med lite bling bling på ;)





Kommentarer
Postat av: Farmor

Gud vad sexiga underkläder hade nog passat mig bättre

2009-12-31 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0